Дворядні радіально-опорні кулькові підшипники

Сортування:
Показати:
3201-2ZR Підшипник ZVL
3201-2ZR Підшипник ZVL..
211.00грн
В наявності
3203-2RS Підшипник ZVL
3203-2RS Підшипник ZVL..
260.00грн
В наявності
3204-2RS Підшипник ZVL
3204-2RS Підшипник ZVL..
268.00грн
В наявності
3205-2RS Підшипник ZVL AZ49176 / AZ64070
3205-2RS Підшипник ZVL / AZ49176 / 3205 /..
286.00грн
В наявності
3205-2ZR Підшипник ZVL
3205-2ZR Підшипник ZVL..
219.00грн
В наявності
3206-2RS C3 Підшипник ZVL
3206-2RS C3 Підшипник ZVL..
285.00грн
В наявності
3206-2RS Підшипник ZVL  AZ41664 / AZ41666 / 216040.0 / AC671261
342.00грн
В наявності
3206-2ZR Підшипник ZVL
3206-2ZR Підшипник ZVL..
251.00грн
В наявності
3207 Підшипник ZVL
3207 Підшипник ZVL..
313.00грн
В наявності
3207-2RS Підшипник ZVL
3207-2RS Підшипник ZVL..
406.00грн
В наявності
3208-2RS Підшипник ZVL JD10473 / JD30120 / 80210036
3208-2RS Підшипник ZVL..
517.00грн
В наявності
3209-2RS Підшипник ZVL
3209 2RSTNGHP6 Підшипник ZVL..
594.00грн
В наявності
0000024574
3201-2ZR Підшипник ZVL
В наявності
3201-2ZR
ZVL
211.00грн
0000030681
3203-2RS Підшипник ZVL
В наявності
3203-2RS
ZVL
260.00грн
0000020504
3204-2RS Підшипник ZVL
В наявності
3204-2RS
ZVL
268.00грн
0000017855
0000020507
3205-2ZR Підшипник ZVL
В наявності
3205-2ZR
ZVL
219.00грн
0000026485
3206-2RS C3 Підшипник ZVL
В наявності
3206-2RS C3
ZVL
285.00грн
0000020508
3206-2ZR Підшипник ZVL
В наявності
3206-2ZR
ZVL
251.00грн
0000026486
3207 Підшипник ZVL
В наявності
3207
ZVL
313.00грн
0000017857
3207-2RS Підшипник ZVL
В наявності
3207-2RS
ZVL
406.00грн
0000017859
3209-2RS Підшипник ZVL
В наявності
3209-2RS
ZVL
594.00грн
Показано з 1 по 12 з 83 (всього 7 сторінок)
Дворядні радіально-опорні кулькові підшипники
Конструкція дворядних радіально-опорних підшипників аналогічна конструкції спарених однорядних радіально-опорних підшипників, встановлених за схемою О. Такі підшипники мають оптимізовану внутрішню геометрію і нерозбірну конструкцію. Конструкція типу Е передбачає наявність отвори для мастила з одного боку.

Оптимальний розмір кульок і їх розташування в доріжках кочення забезпечують витримання відносно великих як радіальних, так і осьових навантажень в обох напрямках. При встановленні підшипників типу Е необхідно зробити так, щоб осьове зусилля впливало на ряд кульок з того боку, де немає отвору для змащення.