ZVL SLOVAKIA - Професійний підхід до світової індустрії

ZVL SLOVAKIA

Підшипники ZVL поставляються ОЕМ виробникам машин і обладнання по всьому світу і на ринки резервного споживання для різних промислових застосувань. Вони являють собою оптимальну комбінацію довголітнього ноу-хау з сучасними світовими технологіями, якої метою стає виконувати складні вимоги замовників у сфері застосування підшипників.

Однорядні радіальні кулькові підшипники

Однорядні радіальні кулькові підшипники мають відносно глибокі доріжки для коченя в обох кільцях і нерозбірну конструкцію. У зв'язку з тим, що радіус кривизни доріжок кочення близький до розміру кульок, дані підшипникі володіють хорошими характеристиками вантажопідйомності.

Однорядні радіально-опорні кулькові підшипники

Однорядні радіально-опорні кулькові підшипники, призначені для експлуатації при високих швидкостях і з високоточною посадкою відрізняються від стандартних радіально-опорних підшипників: внутрішньою конструкцією кілець підшипника, розміром кута контакту між кульками і кільцями, конструкцією сепаратора, і більш високою точністю.

Дворядні радіально-опорні кулькові підшипники

Конструкція дворядних радіально-опорних підшипників аналогічна конструкції спарених однорядних радіально-опорних підшипників, встановлених за схемою О. Такі підшипники мають оптимізовану внутрішню геометрію і нерозбірну конструкцію. Конструкція типу Е передбачає наявність отвори для мастила з одного боку.

Дворядні самоцентруючі кулькові підшипники

Дворядні самоцентруючі підшипники мають сферичну доріжку кочення на зовнішньому кільці. Вони можуть вирівнюватися і сприймати кутові перекоси валу щодо корпусу. Дворядні самоцентруючі підшипники виготовляються з циліндричним або конічним отвором і мають нероз'ємну конструкцію.

Однорядні циліндричні роликові підшипники

Однорядні циліндричні роликові підшипники здатні витримувати значні радіальні навантаження. У деяких умовах вони також можуть витримувати осьові навантаження в одному або двох напрямках. Доріжки кочення зовнішнього і внутрішнього кілець разом з циліндричними роликами форми ZB забезпечують оптимальний розподіл контактного тиску в місці кочення.

Дворядні сферичні роликові підшипники з циліндричним і конічним отвором

Завдяки сферичній формі дорожка котіння в зовнішньому кільці ці підшипники нечутливі до перекосів валу щодо корпуса підшипника, а також в них рівномірно розподіляється навантаження навіть при відхиленнях або вигинах вала.

Одинарні та подвійні опорні кулькові підшипники

Одинарні опорні підшипники складаються з тугого кільця, вільного кільця і комплекту кульок з сепаратором. Кільця мають плоску посадочну поверхню, тому навантаження повинна рівномірно розподілятися на всі кульки.

Опорні сферичні роликові підшипники

Опорні сферичні роликові підшипники здатні витримувати великі осьові навантаження. Однак завдяки своїй конструкції зі сферичними доріжками кочення і передачею навантаження від однієї доріжки кочення до іншої під кутом до осі обертання, опорні сферичні підшипники можуть витримувати ще й радіальні навантаження.

Закріплювані кулькові підшипники і корпуси підшипників

Закріплювані підшипники в основному використовуються в простих вузлах, наприклад, в сільськогосподарських машинах, конвеєрах, машинах обробки харчових продуктів, будівельній техніці і т.д

Сферичні підшипники ковзання

Сферичні підшипники ковзання типу GE є радіальні підшипники ковзання, що складаються із зовнішнього кільця і внутрішнього кільця, виконаних з підшипникової сталі і мають сферичну контактну поверхню ковзання.

Супутні вироби

Супутні вироби - це стандартні деталі машин, які служать для фіксації підшипників на валу або в корпусі.

Роликові конічні підшипники

Роликові конічні підшипники